Hjärta

Här sitter jag i sängen med datorn i knät. Pyjamas, nyttvättat hår och tvättad och insmord i ansiktet. Dessutom har jag tränat i kväll vilket gör att jag nu bara mår så där härligt bra som man gör. Spinning stod på schemat, var inte alls speciellt pepp innan passet men tusan vad hårt jag orkade köra sen. Härligt när det är åt det hållet:)

Jag älskar när man hittar bra hud och hårvårdsprodukter. Just nu bara älskar jag min vichy tvättlotion som jag tjatar om i var och vart annat inlägg:)  Men goch vad bra den är. En annan väldigt bra produkt är Color Glow- warm brown conditioner från Goldwell. Det är en färgförstärkande produkt som innehåller rena färgpigment. Mycket praktiskt. Mitt hår har en förmåga att släppa väldigt mycket färg emellan färgningarna men om jag använder det här balsamet då och då ser jag skillnad direkt. Elin frågade faktiskt om jag hade färgat håret en gång när jag hade använt den där på morgonen:)  Den finns för alla hårfärger, och var och en i en varm och en kall nyans. Rekomenderar´t.


Luktar gott gör den med:) Och håret blir dessutom mjukt och lätt att kamma igenom.


Jag försöker välja ut kort som jag ska framkalla. Det är banne mig inte enkelt..helst skulle jag vilja ta ut typ alla men då kommer jag vara pank efter det så det vore ju inte så bright. Funderar på att bara ta ut kort från i sommras och från Tunisien och börja mitt scrapande där någonstans.. Men jag vill ju ta ut korten från Thailand med men dem är verkligen sjukt många så där får nog plånboken  tyvärr lägga sig i beslutet. Klurigt.
 Är verkligen sjukt sugen på att börja scrapbooka nu på stört. Måste till lekia snart och fixa papper och sånt..Jag köpte faktiskt en smart sax här om dagen som man kan byta blad på och där med klippa olika mönster:) Men med bara en sax kommer man ju ingen vart, nu måste jag bestämma mig för korten och föra över dem på usb-minnet. Sen ska jag nog gå till expert i morgon och framkalla. hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback