Ingen kommer undan

Jaha så åker man på maginfluensa också. Det här året verkar ju gå i sjukdomens tecken för min del.
Som tur är brukar magsjuka gå över rätt snabbt, i dag mår jag sju resor bättre än i går kväll. Trots det är jag osäker på hur jag ska göra med jobbet i morgon.. Jag läste att maginfluensa smittar 48 timmar efter att man spytt sista gången. Då smittar jag fortfarande i morgon..Jag hade inte velat gå till en smittbärande frisör och jag hade inte velat att mina arbetskamrater kom till jobbet och med magsjukebaciller..Nej det blir nog inget jobb.
Ingen träning heller. Jag som hade ett sånt bra upplägg för den här veckan. Så gick allt i kras.

Mamma var snällast och kom hit med mat till mig i förmiddags. Och rosa tulpaner! Så himla fina:) Bästa mamma <3

Solen har verkligen visat sin bästa sida idag:) Sånt gör mig verkligen glad och piggare. Våren är nog på väg:) I söndags när vi var ute och gick i bromma hittade vi en hel hop med snödroppar! Det är vårtecken minnsann.

Jag har börjat titta på The hills säsong ett. Ska försöka plöja igenom några avsnitt till. Inga svårigheter med det inte:) Fattar egentligen inte vad det är som är så bra med den serien men nåt är det ju för man blir ju som besatt.


Louise fyller år i dag:) Grattis gumman<3




Kommentarer
Postat av: Sandra

Stanna hemma två dagar tycker jag, för det kan dyka upp i gen, dessutom så smittar det som pesten:P Krya på dig

2009-03-18 @ 16:39:13
Postat av: Emma

Kryyya på dig vännen!



Snällaste mamma som kommer med mat och tulpaner =)

Börja inte kolla på The HIlls, man blir fast!



kraaam

2009-03-19 @ 09:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback