Puss på världen.

Uppdatering mitt på dagen, ovanligt. Jag gick hem en sväng från jobbet. Har ingen kund förän kvart över två och vi har en hantverkare i personalrummet som håller på att lägga ett nytt golv. Svinjobbigt att sitta där inne och glo på dem. Tog en lunch på Fräcka frökens med Nour istället och sen gick jag hem.
Jobbet känns faktiskt skit just nu. Vet inte vad som har hänt. Jag gillar mitt jobb egentligen, jag gillar frisörandet men det är allt runt om som känns så fel. Jag känner mig bara så utanför. Hoppas verkligen det går över för så här vill jag inte ha det.

I morse var louise och jag och tränade. Det var hårt, vi kom fram till att det är lite väl hårt att köra gym på morgonen. Nästa isdag ska vi simma i bassängen istället. Det är lite mjukare liksom:) Sen kan man ju alltid lyxa till avslutningen på träningen med lite bubblis i yacuzin:) perfekt.

Mina allergiska utslag har föresten kommit tillbaks..Yey. Nu i pannan. Tack Gud.. Och runt munnen är jag knallröd. Borde ringa vårdcentralen men orka springa dit igen. Men jag måste ju o andra sidan ta reda på vad jag är allergisk mot så jag kan undvika det för nu är jag inte särskillt het. Mamma tror att det är mjölk jag är allergisk mot..gosh vad jobbigt det vore.. Det är ju mjölk i precis allt. Förhoppningsvis är det något annat som man kan undvika lättare.
Goch ge mig ett pepptalk. Eller ta hem min älskling till mig.


För att späda ut all negativitet i det här inlägget ska jag nu gå ut med årets bästa nyhet:
Jag ska bli moster igen! I början på september ska min syster ha barn=) Så himla mysigt. Tanken på det gör mig verkligen glad:) Då blir det stockholm ofta kan jag lova:)

Kommentarer
Postat av: Lolo

noo det är ju mjölk i pankisar ju:( våran specialitet! men det finns ju sojamjölk;)

det kommer ordna sig gumman, vi ska allt komma på nåt som får dig på bättre humör tex att gå till lekia snart o fixa papper:)

puss på dig snuttan

Postat av: Marie

Allergi låter verkligen inget vidare du, men hoppas det blir bra på något sätt snarast & hoppas att det inte är något på din salong.. Går jobbandet fortfarande bra?! Kul att hitta din blogg förresten =D

2009-03-12 @ 13:47:19
URL: http://mommari.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback