Vår rus

Ytterligare en dag med helt fantastiskt vårväder. Hur härligt är det inte ?! =)
Jag är hemma i dag med, fast jag mår bra. Men med tanke på smittorisken var det nog ändå ett smart drag att stanna hemma.
Fick värsta städrycket så nu är hela lägenheten storstädad. Har bara moppningen kvar men jag väntar på att mamma ska komma hit med min nya mopp som jag glömde i bilen. Har vädrat och bytt sängkläder så nu känns det lite vårigt här inne med:) Mina rosa tulpaner piffar verkligen upp!
Var nere en sväng på apoteket och östenssons för en stund sen, skönt att komma ut lite. Hade bara vårjackan på mig och det räckte gott och väl. Känner mest för att gå en långpromenad men jag vågar inte visa mig ute några längre stunder när jag inte har varit på jobbet. Man vet ju aldrig vad som sägs om någon skulle se mig. Men typ en promenix i varamon skulle verkligen inte sitta fel.

Jag är asful runt munnen och har fått lite utslag i ansiktet igen. Måste söka för det så dem gör en ordentlig utredning på vad jag inte tål. Väldigt dåligt egentligen att dem inte gjorde det på en gång när jag kom dit och såg ut som ett vrak..Ringde vårdis men dem hade inte tid med fler samtal i dag så jag får väl ringa i morrn igen.
Jag är verkligen stamkund på vårdcentralen.

Nu blir det nog The hills ett tag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback